Love me or hate me

Idag kom jag på att jag saknar att blogga, att bara få skriva av sig om allt som rör sig i mitt lilla huvud. Har egentligen min blogg på spotlife men valde att skriva här istället. Vet nämligen inte än om jag vill att folk ska se vad jag skriver eller om jag ska lösenordsskydda den så bara dom jag vill ska få läsa. Här är det inte så många som går in längre så nu skriver jag här. Jag är en sån person som skriver mycket om känslor, jag känner så mycket hela tiden och ibland blir det för mycket, eller rättare sagt så känner jag VÄLDIGT mycket. och att få skriva av sig på bloggen hjälper ju faktiskt lite grann. Har på senaste tiden bara använt mig av instagram, men där kan man ju inte skriva uppsatser om varje bild som man lägger upp, och det var väl de jag kände att jag saknade. För även om en bild säger mer än 1000 ord så vill jag ändå skriva tusen ord om varje bild. 
| |
Upp