Jag är så mycket bättre i fantasin

 
 
Älta älta älta....Tydligen så är det det enda som hjälper för att jag ska må bra och kunna gå vidare i livet. Jag måste älta det, varje sekund, varje minut, dygnet runt och ibland till och med i drömmarna. Det är så jag funkar. Mina kompisar borde få en guldmedalj för att dom orkar lyssna på mitt ältande. Världens finaste kompisar har jag♥
 
Just nu är jag arg på mig själv för att jag saknar. Jag saknar att sova med varandra och ha händerna sammanflätade, att ligga så nära som möjligt, att ligga med huvudet på bröstet och höra hur hjärtat slår, att bli pussad på, att just dom där armarna ska hålla om mig så att jag känner mig som världens tryggaste tjej och ingenting i världen kan få mig att må dåligt. 
 
Och det värsta är att det bara jag som saknar, inte du.
| |
Upp